News

Informacja w.s. świadczenia Dobry Start
22.07.2019
Wójt Gminy Błędów informuje, że od 1 lipca 2019r. można składać wnioski o przyznanie świadczenia dobry start za pośrednictwem bankowości elektronicznej lub portalu EMPATIA . Natomiast od 1 sierpnia 2019r. w/w wnioski można składać w formie papierowej w siedzibie Urzędu Gminy Błędów lub drogą elektroniczną.
Świadczenie dobry start przysługuje raz w roku na dziecko uczące się w szkole aż do ukończenia przez nie 20. roku życia. Dzieci niepełnosprawne, uczące się w szkole, otrzymają świadczenie do ukończenia przez nie 24. roku życia.
Świadczenie dobry start nie przysługuje na dzieci uczęszczające do przedszkola oraz dzieci realizujące roczne przygotowanie przedszkolne w tzw. zerówce, w przedszkolu lub szkole. Program Dobry Start nie obejmuje również studentów.
UWAGA!!! Aby uzyskać prawo do świadczenia dobry start (300+) należy złożyć wniosek w tutejszym organie najpóźniej do 30 listopada 2019r.
Wnioski przyjmowane są od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu Gminy Błędów tj. od godz. 7.30 do godz. 15.30 (poniedziałek, środa, czwartek, piątek) oraz od godz. 10.00 do godz. 18.00 (wtorek).
Informacji w Urzędzie Gminy Błędów udziela Pani Monika Senator tel.: 48 66 80 657.